SMS-маркетинг здатний приносити користь будь-якому бізнесу. Це також стосується банків та МФО, клієнти яких – дорослі, платоспроможні громадяни. Питання тільки в тому, наскільки правильно бізнес вміє ставити перед ним завдання і використовувати базові сценарії роботи. Роздивимося основні переваги розсилок за допомогою СМС та Вайберу для банків та МФО.
В цілому, всі ми звикли отримувати повідомлення від різних брендів в сфері послуг. Ми відмінно знаємо, що, купивши квиток, обов’язково отримаємо підтвердження від авіакомпанії. Хороша авіакомпанія і заздалегідь нагадає про виліт, щоб ми не запізнилися на літак. Реалізовано і безліч інших сценаріїв.
Застосовувати і в банківській індустрії
Всі ці напрацювання можна так чи інакше застосовувати і в банківській індустрії. Насправді SMS-маркетинг – це система встановлення довірчих відносин з клієнтом. Тому що частково це саме та система, яка повинна з’явитися між фінансовою організацією і клієнтом для того, щоб він із задоволенням приходив за наступним кредитом, ніс гроші до наступного внеску, укладав наступний договір лізингу і так далі.
Крім того, SMS-маркетинг, на відміну від інших інструментів, дає додаткові пізнавальні можливості. Уважно стежачи за тим, як поводяться клієнти в цьому каналі, банки можуть дізнаватися про них багато нового. Це не робота з тими людьми, у яких ще не було взаємодії з нашим бізнесом. Це робота зі споживачем, у якого є певний досвід, і цей досвід без всяких опитувань і найму соціологічних компаній, можна дізнатися і використовувати за допомогою СМС-маркетингу.
Основні цілі СМС-розсилок у банківській сфері:
Звичайно, в цілому для компаній сфери послуг розсилки за допомогою СМС та Вайбер – це не тільки система продажів. Вони виконують не головну роль, хоча і важливі. Це система утримання, виховання клієнта, навчання клієнта, підвищення рівня сервісу, який надає кожна фінансова організація.. З цього випливають три головних завдання, які повинні вирішувати банк або МФО, або будь-який інший фінансовий сервіс саме за допомогою SMS-маркетингу:
По-перше, це дозволяє «дожати» клієнтів. Тих людей, які хоч раз з нами взаємодіяли. Потрібно перетворити їх із лідів в клієнтів. Друге – збільшувати якість сервісу. Третє – утримувати контакт.
Переваги SMS-розсилки | Додаткові можливості |
---|---|
Надання клієнту інформації про його рахунок. | Поширення докладної інформації про появу нових послуг банку. |
Надання клієнту інформації про виплати. | Повідомлення про факт несанкціонованої операції. |
Надання клієнту інформації про кредити. | Повний контроль за тими витратами, які йдуть через додаткові карти. |
Застосування сучасних технологій дає можливість створення зворотного зв’язку для мобільних номерів. | SMS-повідомлення з доступним балансом по картковому рахунку. |
SMS-маркетинг може допомогти укласти угоду з лідом. | Постійний контроль за переміщеннями коштів на картковому рахунку. |
Інформація по рахунку:
Клієнт може за допомогою мобільного банкінгу отримувати на свій мобільний телефон або у Вайбері повідомлення з докладною інформацією про будь-які рухи коштів, що знаходяться на рахунку. Дану послугу можуть підключити і юридичні особи. В цьому випадку в повідомленнях будуть вказані руху коштів на розрахунковому рахунку.
Інформація про виплати/платежі:
Клієнт може бути повідомлений по СМС про те, що сплачена сума надійшла на рахунок банку.
Інформація про кредити:
Клієнт може отримувати автоматично створені повідомлення-нагадування про кредит. В даному повідомленні буде вказана мінімальна сума, яку необхідно сплатити за кредитом.
Sms-канал зворотного зв’язку:
Клієнт може відправити банку СМС-повідомлення зі скаргою. Такі повідомлення автоматично сортуються системою відповідно до їх змісту і потім направляються відділу по роботі з клієнтами.
Сприяння сервісу
Основні сервісні завдання СМС-маркетингу:
Зокрема, у сервісу є завдання інформувати людини, супроводжувати кожну його дію, показувати, що йому потрібно робити в подальшому.
ЕФЕКТИВНА ПРАКТИКА
Практика показала, що СМС-розсилка є одним з найбільш ефективних методів інформування та стягнення боргів з боржника . Застосування такого способу нагадування, в більшості випадків, значно прискорює процес повернення боргу. Це пов’язано з тим, що боржник найчастіше просто забуває про наявність борг або не знає, як виконати платіж. В цьому випадку дуже допомагає СМС з докладною інструкцією по оплаті.
Банки та МФО мають можливість користуватися сервісом відправки СМС повідомлень безпосередньо через WEB-інтерфейс компанії BEEWAY та за допомогою підключення API, SMPP протоколу. Завдяки цьому, компанії мають можливість автоматизувати процес відправки повідомлень.
Висновок
У банківській сфері особливе місце приділяють якісному та своєчасному обслуговуванню. Великим банкам з розвиненою системою філій важко тримати всіх клієнтів в курсі подій.
У свою чергу клієнтам, які мають кілька карт або рахунків, непросто стежити за грошовим обігом, надходженням процентних нарахувань при депозитах, зняттям грошей за обслуговування рахунку.
СМС-маркетинг дозволяє розвантажити call-центри і довгі черги біля кас, вчасно надавати клієнтам інформаційні послуги.
Крім того, СМС-розсилка може стати частиною корпоративної культури всередині банку або МФО для:
СМС-маркетинг – це дуже корисний та зручний інструмент!
Щоб подивитися, хто з адресатів отримав повідомлення, а хто ні, перейдіть на сторінку “Звіти”.
Для того щоб зробити СМС-розсилку, необхідно авторизуватися на сайті (ввести свій логін і пароль), якщо Ви не зареєстровані – зареєструватися. Після реєстрації на Вашому балансі з’являться 3,6 гривні, щоб Ви могли протестувати сервіс.
Поки з Вами не зв’яжеться наш менеджер, Ваш аккаунт буде працювати в тестовому режимі і деякі смс можуть бути не доставлені, в зв’язку з обмеженням і захистом від спаму. Після дзвінка менеджера Ваш аккаунт отримує статус: користувач. Вам надається універсальне Альфа-Ім’я (підпис відправника, яке бачить абонент) для тестування одиночних повідомлень.
Щоб виконати масову розсилку, потрібно подавати заявку на реєстрацію персонального Альфа-Імені. Також підготуйте заздалегідь список одержувачів. В особистому кабінеті перейдіть в розділ “Створити розсилку”.
Швидкість відправки повідомлень коливається від 5 -100 СМС в секунду.
Для заведення свого імені, Вам необхідно надати наступну інформацію:
– Альфа-ім’я (тільки латиницею)
– Тип форми власності (Юр. Особа – ФОП, ПП)
– ІПН та ОКПО
– Адреса сайту або інше джерело компанії в інтернеті
– Опис послуг компанії
– Мета інформування
* На сайті замовника Альфа Імені повинне бути присутнім юридична назва компанії. Дана інформація може розміщуватися в таких розділах: Про компанію, Контакти, Для Партнерів, Договору.
Додатково, при подачі Альфа Імен з доменом UA (приклад beeway.ua) оператори можуть запитувати підтверджувальні документи (На доменне ім’я і / або Право на торговельну Марку).
Вся подана Вами інформація надається на перевірку мобільним операторам України. У свою чергу, оператори мають право вимагати документальне підтвердження даних, зазначених користувачем.
За погодженням з операторами, процес реєстрації Альфа-імені займатиме від 14 до 30 робочих днів.
Це ім’я відправника, від якого приходить Ваше СМС одержувачу. Наприклад, “BEEWAY.UA”.
Об'єднайте розсилки з Вашими CRM і CMS, скриптами, платіжними сервісами та інтернет-магазинами - побудуйте єдину систему комунікації з клієнтами і партнерами