+38 063 233 33 57 +38 092 111 11 11

Ефективність SMS-маркетингу для банків та МФО

SMS-маркетинг здатний приносити користь будь-якому бізнесу. Це також стосується банків та МФО, клієнти яких – дорослі, платоспроможні громадяни. Питання тільки в тому, наскільки правильно бізнес вміє ставити перед ним завдання і використовувати базові сценарії роботи. Роздивимося основні переваги розсилок за допомогою СМС та Вайберу для банків та МФО.

В цілому, всі ми звикли отримувати повідомлення від різних брендів в сфері послуг. Ми відмінно знаємо, що, купивши квиток, обов’язково отримаємо підтвердження від авіакомпанії. Хороша авіакомпанія і заздалегідь нагадає про виліт, щоб ми не запізнилися на літак. Реалізовано і безліч інших сценаріїв.

Застосовувати і в банківській індустрії

Всі ці напрацювання можна так чи інакше застосовувати і в банківській індустрії. Насправді SMS-маркетинг – це система встановлення довірчих відносин з клієнтом. Тому що частково це саме та система, яка повинна з’явитися між фінансовою організацією і клієнтом для того, щоб він із задоволенням приходив за наступним кредитом, ніс гроші до наступного внеску, укладав наступний договір лізингу і так далі.

Крім того, SMS-маркетинг, на відміну від інших інструментів, дає додаткові пізнавальні можливості. Уважно стежачи за тим, як поводяться клієнти в цьому каналі, банки можуть дізнаватися про них багато нового. Це не робота з тими людьми, у яких ще не було взаємодії з нашим бізнесом. Це робота зі споживачем, у якого є певний досвід, і цей досвід без всяких опитувань і найму соціологічних компаній, можна дізнатися і використовувати за допомогою СМС-маркетингу.

Основні цілі СМС-розсилок у банківській сфері:

  • экономию на многочисленных звонках;
  • быстрый и удобный контакт с клиентской базой;
  • безопасность данных;
  • многолетний опыт в телекоммуникационных услугах;

Звичайно, в цілому для компаній сфери послуг розсилки за допомогою СМС та Вайбер – це не тільки система продажів. Вони виконують не головну роль, хоча і важливі. Це система утримання, виховання клієнта, навчання клієнта, підвищення рівня сервісу, який надає кожна фінансова організація.. З цього випливають три головних завдання, які повинні вирішувати банк або МФО, або будь-який інший фінансовий сервіс саме за допомогою SMS-маркетингу:

  • экономию на многочисленных звонках;
  • быстрый и удобный контакт с клиентской базой;
  • безопасность данных;

По-перше, це дозволяє «дожати» клієнтів. Тих людей, які хоч раз з нами взаємодіяли. Потрібно перетворити їх із лідів в клієнтів. Друге – збільшувати якість сервісу. Третє – утримувати контакт.

Переваги SMS-розсилкиДодаткові можливості
Надання клієнту інформації про його рахунок.Поширення докладної інформації про появу нових послуг банку.
Надання клієнту інформації про виплати.Повідомлення про факт несанкціонованої операції.
Надання клієнту інформації про кредити.Повний контроль за тими витратами, які йдуть через додаткові карти.
Застосування сучасних технологій дає можливість створення зворотного зв’язку для мобільних номерів.SMS-повідомлення з доступним балансом по картковому рахунку.
SMS-маркетинг може допомогти укласти угоду з лідом.Постійний контроль за переміщеннями коштів на картковому рахунку.

Інформація по рахунку:

Клієнт може за допомогою мобільного банкінгу отримувати на свій мобільний телефон або у Вайбері повідомлення з докладною інформацією про будь-які рухи коштів, що знаходяться на рахунку. Дану послугу можуть підключити і юридичні особи. В цьому випадку в повідомленнях будуть вказані руху коштів на розрахунковому рахунку.

Інформація про виплати/платежі:

Клієнт може бути повідомлений по СМС про те, що сплачена сума надійшла на рахунок банку.

Інформація про кредити:

Клієнт може отримувати автоматично створені повідомлення-нагадування про кредит. В даному повідомленні буде вказана мінімальна сума, яку необхідно сплатити за кредитом.

Sms-канал зворотного зв’язку:

Клієнт може відправити банку СМС-повідомлення зі скаргою. Такі повідомлення автоматично сортуються системою відповідно до їх змісту і потім направляються відділу по роботі з клієнтами.

Сприяння сервісу

Основні сервісні завдання СМС-маркетингу:

  • інформувати;
  • тримати «в колії»;
  • знижувати навантаження на техпідтримку і менеджерів.

Зокрема, у сервісу є завдання інформувати людини, супроводжувати кожну його дію, показувати, що йому потрібно робити в подальшому.

Порядок і логіка роботи чат-бота

  1. Безпечна авторизація користувача на сайті та підтвердження своєї особи.
  2. Інформування позичальника про погодження чи непогодження позики.
  3. Нагадування стосовно сплати % по кредиту.
  4. Велика швидкість доставки повідомлень боржнику. При цьому повідомлення буде прочитано з імовірністю 95%.
  5. Боржнику можна надавати через СМС варіанти вирішення спірної ситуації, загальну суму боргу, крайні терміни внесення оплати за боргом. На відміну від листів, такі повідомлення ніде загубитися не можуть.
  6. Спеціальні умови та пропозиції для постійних клієнтів МФО.

ЕФЕКТИВНА ПРАКТИКА

Практика показала, що СМС-розсилка є одним з найбільш ефективних методів інформування та стягнення боргів з боржника . Застосування такого способу нагадування, в більшості випадків, значно прискорює процес повернення боргу. Це пов’язано з тим, що боржник найчастіше просто забуває про наявність борг або не знає, як виконати платіж. В цьому випадку дуже допомагає СМС з докладною інструкцією по оплаті.

Банки та МФО мають можливість користуватися сервісом відправки СМС повідомлень безпосередньо через WEB-інтерфейс компанії BEEWAY та за допомогою підключення API, SMPP протоколу. Завдяки цьому, компанії мають можливість автоматизувати процес відправки повідомлень.

Висновок

У банківській сфері особливе місце приділяють якісному та своєчасному обслуговуванню. Великим банкам з розвиненою системою філій важко тримати всіх клієнтів в курсі подій.

У свою чергу клієнтам, які мають кілька карт або рахунків, непросто стежити за грошовим обігом, надходженням процентних нарахувань при депозитах, зняттям грошей за обслуговування рахунку.
СМС-маркетинг дозволяє розвантажити call-центри і довгі черги біля кас, вчасно надавати клієнтам інформаційні послуги.

Крім того, СМС-розсилка може стати частиною корпоративної культури всередині банку або МФО для:

  1. экономию на многочисленных звонках;
  2. быстрый и удобный контакт с клиентской базой;
  3. безопасность данных.

СМС-маркетинг – це дуже корисний та зручний інструмент!

Будьте ближче до клієнтів завдяки СМС:

  • Інформуйте клієнтів про успішне завершення покупок.
  • Сповіщайте про рух коштів по СМС або у Viber-розсилці із зазначенням залишку по рахунку.
  • Надсилайте нагадування.
  • Розповідайте про ваші переваги.
  • Рекламуйте нові послуги.
  • Вітайте клієнтів з будь-якими державними або особистими святами.
  • Навчайте клієнтів: діліться корисними новинами, розповідайте як уникнути ризиків, як правильно економити і тому подібне.
  • Обробляйте зворотний зв’язок.
  • Сповіщайте про акції та знижки.
  • Пропонуйте більш комфортні умови.

Часті запитання та відповіді (FAQ):

Де зберігатиметься інформація про мої розсилки?

Щоб подивитися, хто з адресатів отримав повідомлення, а хто ні, перейдіть на сторінку “Звіти”.

Як здійснити СМС-розсилку?

Для того щоб зробити СМС-розсилку, необхідно авторизуватися на сайті (ввести свій логін і пароль), якщо Ви не зареєстровані – зареєструватися. Після реєстрації на Вашому балансі з’являться 3,6 гривні, щоб Ви могли протестувати сервіс.

Поки з Вами не зв’яжеться наш менеджер, Ваш аккаунт буде працювати в тестовому режимі і деякі смс можуть бути не доставлені, в зв’язку з обмеженням і захистом від спаму. Після дзвінка менеджера Ваш аккаунт отримує статус: користувач. Вам надається універсальне Альфа-Ім’я (підпис відправника, яке бачить абонент) для тестування одиночних повідомлень.

Щоб виконати масову розсилку, потрібно подавати заявку на реєстрацію персонального Альфа-Імені. Також підготуйте заздалегідь список одержувачів. В особистому кабінеті перейдіть в розділ “Створити розсилку”.

Яка швидкість відправки СМС?

Швидкість відправки повідомлень коливається від 5 -100 СМС в секунду.

Як завести персональне Альфа Ім’я?

Для заведення свого імені, Вам необхідно надати наступну інформацію:

– Альфа-ім’я (тільки латиницею)

– Тип форми власності (Юр. Особа – ФОП, ПП)

– ІПН та ОКПО

– Адреса сайту або інше джерело компанії в інтернеті

– Опис послуг компанії

– Мета інформування

* На сайті замовника Альфа Імені повинне бути присутнім юридична назва компанії. Дана інформація може розміщуватися в таких розділах: Про компанію, Контакти, Для Партнерів, Договору.

Додатково, при подачі Альфа Імен з доменом UA (приклад beeway.ua) оператори можуть запитувати підтверджувальні документи (На доменне ім’я і / або Право на торговельну Марку).

Вся подана Вами інформація надається на перевірку мобільним операторам України. У свою чергу, оператори мають право вимагати документальне підтвердження даних, зазначених користувачем.

За погодженням з операторами, процес реєстрації Альфа-імені займатиме від 14 до 30 робочих днів.

Що таке Альфа-ім’я?

Це ім’я відправника, від якого приходить Ваше СМС одержувачу. Наприклад, “BEEWAY.UA”.

Розширте потенціал свого маркетингу!

Об'єднайте розсилки з Вашими CRM і CMS, скриптами, платіжними сервісами та інтернет-магазинами - побудуйте єдину систему комунікації з клієнтами і партнерами