+38 063 233 33 57 +38 092 111 11 11

Чат-боти в Телеграм і Фейсбук

Інтегруючи чат-боти в бізнес. Примножте свій заробіток.

Що таке чат-бот?

Чат-бот – це спеціальна програма, яка вбудовується в месенджери і виступає віртуальним співрозмовником. Чат-бот є сучасним інструментом по взаємодії з безліччю клієнтів одночасно в форматі діалогу.

Найпопулярніші месенджери в Україні в 2021 році

Сильні сторони чат-ботів:

Тех. підтримка

На 80% розвантажується контактний центр за рахунок автоматизації відповідей на стандартні запитання

Підвищення продажів

Демонстрація каталогу і асортименту товарів клієнтам, допомога у виборі потрібних послуг і оформленні замовлення

Промо

Розсилка персональних повідомлень зацікавленим клієнтам

Зворотній зв’язок

Ухвалення скарг і пропозицій користувачів і їх відправка в контактний центр / службу підтримки

Розвага

Гейміфікація тестів, вікторин та опитувань з метою залучення клієнтів до бренду

Створення воронки продажів

Автоматична організація зростання продажів і залучення клієнтів

Що можуть чат-боти

Інтернет магазини

  • інформування про товари і послуги
  • оповіщення про замовлення
  • додавання товарів в корзину
  • прийняття оплати
  • підключення до консультанта-співробітника

Корпоративна культура

  • збір інформації про співробітників і претендентів на посаду
  • розсилка працівникам
  • тестування нових співробітників
  • відправка нових правил і вимог компанії

Мережі громадського харчування / Ресторани

  • інформування про страви та напої в меню
  • прийняття замовлень на доставку
  • додавання страв в кошик
  • бронювання столиків
  • бронювання апартаментів і номерів в готелях

Розважальні центри

  • знайомство з власником
  • інформування про проекти
  • анкетування користувачів
  • запис на консультацію
  • звернення до власника

Салони краси та медицина

  • цілодобовий запис клієнтів
  • консультування щодо послуги
  • нагадування про записи
  • відповіді на питання

Інформаційна допомога

  • прийняття скарг і пропозицій
  • відповіді на питання
  • підключення співробітника для відповідей на нестандартні питання

Розсилайте необхідні повідомлення прямо з проекту

Чат-бот – це універсальний помічник для вашого бізнесу, якому не відомо про втому та лінь. Спеціальна програма буде працювати тільки на вас і залучати все більшу кількість клієнтів.

Як ми підключаємо чат-ботів?

Бриф
Визначаємося з завданнями, месенджерами і бюджетом. Описуємо цільову аудиторію і лінійку продукції.
Реализація
Розробка чат-бота для вирішення як простих, так і складних завдань.
Створення логіки
Визначення порядку дій при листуванні і автоматизація шляху клієнта від листування до покупки.
Ланцюжок дій
Розробка альтернативних ланцюжків дій чат-бота в залежності від поведінки клієнтів: натискання кнопки, написання тексту або відсутності відповіді.

Часті запитання та відповіді (FAQ):

Де зберігатиметься інформація про мої розсилки?

Щоб подивитися, хто з адресатів отримав повідомлення, а хто ні, перейдіть на сторінку “Звіти”.

Як здійснити СМС-розсилку?

Для того щоб зробити СМС-розсилку, необхідно авторизуватися на сайті (ввести свій логін і пароль), якщо Ви не зареєстровані – зареєструватися. Після реєстрації на Вашому балансі з’являться 3,6 гривні, щоб Ви могли протестувати сервіс.

Поки з Вами не зв’яжеться наш менеджер, Ваш аккаунт буде працювати в тестовому режимі і деякі смс можуть бути не доставлені, в зв’язку з обмеженням і захистом від спаму. Після дзвінка менеджера Ваш аккаунт отримує статус: користувач. Вам надається універсальне Альфа-Ім’я (підпис відправника, яке бачить абонент) для тестування одиночних повідомлень.

Щоб виконати масову розсилку, потрібно подавати заявку на реєстрацію персонального Альфа-Імені. Також підготуйте заздалегідь список одержувачів. В особистому кабінеті перейдіть в розділ “Створити розсилку”.

Яка швидкість відправки СМС?

Швидкість відправки повідомлень коливається від 5 -100 СМС в секунду.

Як завести персональне Альфа Ім’я?

Для заведення свого імені, Вам необхідно надати наступну інформацію:

– Альфа-ім’я (тільки латиницею)

– Тип форми власності (Юр. Особа – ФОП, ПП)

– ІПН та ОКПО

– Адреса сайту або інше джерело компанії в інтернеті

– Опис послуг компанії

– Мета інформування

* На сайті замовника Альфа Імені повинне бути присутнім юридична назва компанії. Дана інформація може розміщуватися в таких розділах: Про компанію, Контакти, Для Партнерів, Договору.

Додатково, при подачі Альфа Імен з доменом UA (приклад beeway.ua) оператори можуть запитувати підтверджувальні документи (На доменне ім’я і / або Право на торговельну Марку).

Вся подана Вами інформація надається на перевірку мобільним операторам України. У свою чергу, оператори мають право вимагати документальне підтвердження даних, зазначених користувачем.

За погодженням з операторами, процес реєстрації Альфа-імені займатиме від 14 до 30 робочих днів.

Що таке Альфа-ім’я?

Це ім’я відправника, від якого приходить Ваше СМС одержувачу. Наприклад, “BEEWAY.UA”.

Розширте потенціал свого маркетингу!

Об'єднайте розсилки з Вашими CRM і CMS, скриптами, платіжними сервісами та інтернет-магазинами - побудуйте єдину систему комунікації з клієнтами і партнерами