+38 063 233 33 57 +38 092 111 11 11

СМС-маркетинг для ТВ-проектів

Інтеграція мобільного зв’язку з телебаченням почалася на початку 2000-х років, коли популярними стали реаліті-шоу. Потім були SMS-голосування та вікторини. Бізнес-модель дуже проста і прозора: телебачення надає ефірний час для промо, мобільний оператор або технічний партнер-посередник надає короткий номер і збирає гроші з глядачів, які платять за допомогою SMS. Зазвичай частка доходу становить 50/50 або 50/45/5, якщо постачальник контенту отримує близько 5-10%. Ця модель працює в Україні.

У цей час як в Європі телеканали комерційно сильніше і їх частка часто досягає 90%, а мобільний оператор отримує тільки 10% за послуги доставки. Телеканал може заробити кілька сотень тисяч і навіть мільйонів доларів за допомогою SMS-голосування за сезон шоу. У той же час, більш популярні серед молодої аудиторії мобільні додатки не можуть монетизувати ефір з порівнянною прибутком. Так далеко.

Газети, журнали, радіо і телебачення разом відомі як «медіаіндустрія». Чи можуть вони отримати користь обміну текстовими повідомленнями? Абсолютно! Так само, як ресторан або роздрібний магазин, ТВ-проекти можуть включати SMS-кампанії в свій маркетинговий комплекс. Це можуть робити і радіостанції, телеканали або газети та журнали. Вони можуть зміцнити свої відносини зі своїми читачами і глядачами і підвищити свою загальну популярність, залучаючи аудиторію за допомогою інтерактивних рекламних текстових повідомлень.

SMS-розсилка: у чому необхідність і з чого саме почати

Думаючи, що для зв’язку зі своєю аудиторією ви використовуєте всі можливі канали, то переконаєтеся, що серед них є SMS-розсилка. Багато маркетологів недооцінюють цей інструмент, але він здатний гарантувати достатньо приємний результат.

Залежність сучасного суспільства від телефонів

Сучасне суспільство залежно від телефонів, як би сумно це не звучало. При наявності простих додатків для обміну повідомленнями можна отримувати смс-розсилку від ТБ-проектів. Яка користь? Уявіть, що ви можете залучити нову публіку і збільшити розмір аудиторії, тому що учасники швидко поширять інформацію серед своїх друзів.

Та ж сама техніка може бути застосована по відношенню до новин і спортивним шоу, щоб збільшити залученість аудиторії. У цьому мінливому світі, де телебачення та радіо можуть зменшуватися в розмірах аудиторії, ви дійсно можете підвищити впізнаваність свого бренду і популярність. Ви тільки подивіться на феноменальний успіх, який може принести СМС-розсилка.

А як щодо друкованих ЗМІ? Живий чат, схоже, не дуже підходить. Але чому б не спробувати. Дуже схожі результати можуть бути досягнуті при використанні кампаній перетворення тексту в ключове слово. Напишіть захоплюючі заголовки, які запрошують читача прочитати більше, щоб дізнатися останні новини, проголосувати, висловити свою думку або взяти участь в опитуванні. Це привертає нову аудиторію і розширює базу номерів телефонів, що дозволяє в майбутньому повторно відправляти їм нові повідомлення. Таким чином, ви зможете підтримувати з ними контакт і продовжувати будувати відносини зі своєю аудиторією.

Будь то телебачення, радіо чи газета, ви можете транслювати попередження про погоду, останні новини, спортивні новини, розклад передач або купони, а також вбудовувати ім’я свого бренду в їх уми. Пропонуючи SMS послугу від нашого сервісу, ви можете створити нові джерела доходу для вашої компанії. А за допомогою наших докладних звітів ви також можете надати своїм клієнтам цінні дані, що показують ефективність їх реклами. Ця тактика може значно випередити ваших конкурентів, зміцнити лояльність ваших нинішніх рекламодавців і легко залучити нових клієнтів.

Текстові повідомлення в СМС-маркетингу дуже ефективні, якщо правильно підібрати текст. Популярність такого підходу зростає особливо серед молоді, і ви повинні повною мірою використовувати цю перевагу.

Ключові переваги SMS-маркетингу перед email-розсилкою

Не дивлячись на те, що саме Email-маркетинг сьогодні вважається більш поширеним і традиційним в порівнянні з рекламними або інформаційними СМС-розсилками, але є те, в чому вони значно поступаються.

Мобільний номер може бути один, але поштових скриньок декілька.

У користувачів є можливість зареєструвати не один поштовий адрес, використовуючи кожен варіант для різних цілей: для розсилок, інший для реєстрацій, третій для роботи, четвертий для особистого спілкування. Але що стосується телефону, то він, як правило, може бути один, максимум 2.

Мобільний телефон завжди під рукою.

Далеко не всі користувачі використовують поштові клієнти, але СМС можуть приймати кожен пристрій. Що стосується пошти, то її можуть перевіряти раз на кілька днів, але смс можуть бути прочитані в перші 30 хв після отримання.

Більш слабка конкуренція та набагато менше шуму від реклами.

Емейл користувача, як правило, дуже забит різними повідомленнями з розсилками. У випадку з СМС-повідомленнями все куди простіше, не треба вести боротьбу за увагу.

Можливість залучити людей без електронної адреси.

Так, таке також можливо. Поштові скриньки є далеко не у всіх. У тому разі, коли серед вашої аудиторії є люди, які по деяким причинам не використовують поштові сервіси, то ви легко можете відправити їм смс.

Для яких цілей можна використовувати смс-розсилку?

Якщо при думках про смс-розсилки ви згадуєте тільки рекламні повідомлення із закликом «купити прямо зараз», написані капс, то це не всі можливості СМС-маркетингу. Цей канал може використовуватися задля реклами або інформаційних цілей.

Нагадати про себе.

Використовуючи СМС-маркетинг ви можете повідомити клієнту про новинки, які їх чекають, розповісти про запуск нової програми або зробити анонс наступного випуску.

Звеличити впізнаваність.

Розсилати СМС можна і таргетинг, по базі аудиторії, яка ще не знає про вас і ваші проекти.

Зібрати зворотню відповідь.

У повідомленнях можна попросити залишити відгуки про той чи інший шоу. Тільки обов’язково вкажіть, що відповідь було надіслане для клієнта буде безкоштовним.

Надіслати подарунок.

Вітайте клієнта з різними святами і в честь цього даруєте знижку на підписку і можливість в числі перших дізнатися сюжет наступного випуску вашої програми. Не обмежуйтеся одними тільки словами, якщо для розсилки використовується вайбер, то повідомлення можна урізноманітнити за допомогою барвистих картинок.

Попередити про важливе.

Нагадайте глядачеві про те, що, наприклад, зовсім скоро буде закінчена дія підписки на ваш сервіс. Такий глядач точно оцінить турботу.

Оператор зв’язку або сервіс для обміну СМС: що обрати?

Майже всі українські оператори зв’язку надають послуги із запуску розсилок. Тарифні плани у кожного оператору різні, але основні можливості збігаються практично у кожного:

  • Можливість використання назви компанії замість мобільного номеру телефону.
  • Можливість проводити розсилку по своїй базі телефонів, вносити зміни та створювати списки.
  • Заздалегідь плануйте дату та час розсилки смс.
  • Можливість зорієнтувати відправку СМС-повідомлень в межах абонентів обранного оператора.
  • Відстежувати кількість доставлених та переглянутих повідомлень.
  • Приймати відповідні повідомлення через email.
  • Оператор передає вам дані абонента, а вам достатньо просто встановити критерії для таргетування, а система самостійно визначає відповідні контакти.

Інший варіант запустити розсилку – звернутися до сервісів агрегаторами і використовувати для розсилки такий канал, як Viber. Такі агрегатори можуть дозволити вам зорієнтувати відразу всіх абонентів, а не тільки клієнтів однієї компанії мобільного зв’язку.

До того ж, вайбер можна вважати одним з безпечних каналів передачі даних. Всі дані захищені та вам гарантована висока ступінь безпеки. Ми гарантуємо, що ваша база номерів не виявиться в третіх руках. Також сервіси такого роду мають більш високі ціни, ніж оператори зв’язку.

Як запустити розсилку: 4 кроки

Не будемо вдаватися в технічні подробиці – вони будуть відрізнятися в залежності від сервісу для передачі СМС, яким ви вирішите скористатися. Достатньо зупинитися на діях, які необхідно здійснити для будь-якої розсилки.

Крок 1: Визначитеся з метою.

Запускати розсилку без мети не варто, Як і чекати, що вона одразу принесе результат.

Спочатку поміркуйте для чого саме вона вам потрібна, яка ваша ціль: окупити вкладення, збільшивши продажі, або цілком достатньо буде того, що ви нагадаєте про себе і підвищите впізнаваність.

Крок 2: Сформуйте та класифікуйте базу

Базою для розсилки можуть бути номера телефонів, які ви отримали від глядачів. Усі контакти у наявності можна розподілити по групам за ступенем лояльності та досконалим діям. Як базу можна використовувати абонентів оператора, які цілком підходять під ваші ознаки.

Крок 3: Складіть текст

Смс мають деякі обмеження по кількості тексту, які обов’язково варто враховувати. Ви маєте лише текст, але використовуючи Вайбер для розсилки ви маєте можливість збільшити кількість символів, додати зображення, відео та інше. Не зловживайте капсом. Авжеж деякі слова можна виділити, але ні в якому разі не все повідомлення. Не забувайте про помилки, які необхідно видалити.

Крок 4. Проаналізуйте результат.

Сервіс розсилки надає можливість дізнатися, яка кількість людей отримала та відкрили ваше повідомлення, але цієї інформації недостатньо для аналітики. Тому слід поміркувати над власними методами, які допоможуть результати:

  • промокодом – розішліть унікальну пропозицію та перевірте скільки людей оформили підписку;
  • коллтрекінг – створіть окремий номер для дзвінків, відстежити, скільки підписок або інших дій здійснив клієнт.

Ще декілька порад

Чи не шліть смс занадто часто – вони почнуть дратувати одержувача, ефект буде протилежним бажаному.

Стежте за часом відправлення – смс може приходити зі звуком, якщо воно розбудить людини рано вранці в суботу, то негативна прив’язка вам забезпечена.

Дайте можливість відписатися від розсилки – якщо людина не захоче отримувати ваші смс, він повинен мати право зупинити їх. Зробіть таку можливість в особистому кабінеті на сайті або в налаштуваннях мобільного додатка.

Часті запитання та відповіді (FAQ):

Де зберігатиметься інформація про мої розсилки?

Щоб подивитися, хто з адресатів отримав повідомлення, а хто ні, перейдіть на сторінку “Звіти”.

Як здійснити СМС-розсилку?

Для того щоб зробити СМС-розсилку, необхідно авторизуватися на сайті (ввести свій логін і пароль), якщо Ви не зареєстровані – зареєструватися. Після реєстрації на Вашому балансі з’являться 3,6 гривні, щоб Ви могли протестувати сервіс.

Поки з Вами не зв’яжеться наш менеджер, Ваш аккаунт буде працювати в тестовому режимі і деякі смс можуть бути не доставлені, в зв’язку з обмеженням і захистом від спаму. Після дзвінка менеджера Ваш аккаунт отримує статус: користувач. Вам надається універсальне Альфа-Ім’я (підпис відправника, яке бачить абонент) для тестування одиночних повідомлень.

Щоб виконати масову розсилку, потрібно подавати заявку на реєстрацію персонального Альфа-Імені. Також підготуйте заздалегідь список одержувачів. В особистому кабінеті перейдіть в розділ “Створити розсилку”.

Яка швидкість відправки СМС?

Швидкість відправки повідомлень коливається від 5 -100 СМС в секунду.

Як завести персональне Альфа Ім’я?

Для заведення свого імені, Вам необхідно надати наступну інформацію:

– Альфа-ім’я (тільки латиницею)

– Тип форми власності (Юр. Особа – ФОП, ПП)

– ІПН та ОКПО

– Адреса сайту або інше джерело компанії в інтернеті

– Опис послуг компанії

– Мета інформування

* На сайті замовника Альфа Імені повинне бути присутнім юридична назва компанії. Дана інформація може розміщуватися в таких розділах: Про компанію, Контакти, Для Партнерів, Договору.

Додатково, при подачі Альфа Імен з доменом UA (приклад beeway.ua) оператори можуть запитувати підтверджувальні документи (На доменне ім’я і / або Право на торговельну Марку).

Вся подана Вами інформація надається на перевірку мобільним операторам України. У свою чергу, оператори мають право вимагати документальне підтвердження даних, зазначених користувачем.

За погодженням з операторами, процес реєстрації Альфа-імені займатиме від 14 до 30 робочих днів.

Що таке Альфа-ім’я?

Це ім’я відправника, від якого приходить Ваше СМС одержувачу. Наприклад, “BEEWAY.UA”.

Розширте потенціал свого маркетингу!

Об'єднайте розсилки з Вашими CRM і CMS, скриптами, платіжними сервісами та інтернет-магазинами - побудуйте єдину систему комунікації з клієнтами і партнерами