Вплив SMS-повідомлень на освіту можуть недооцінювати, однак це може значно скоротити прогули, поліпшити успішність учнів або мінімізувати адміністративні витрати.
Для учнів обмін текстовими повідомленнями – найнадійніше і вигідне рішення, що дозволяє швидко доставити важливі повідомлення.
Як SMS можуть перетворити систему онлайн-освіти?
SMS-повідомлення, як частина комунікаційної стратегії, підвищили швидкість відповіді на ключові адміністративні запити до 88%.
SMS допомагає доставляти важливі повідомлення
СМС-маркетинг та розсилка Viber значно спрощує та автоматизує збір даних, спілкування і модернізує процеси для викладачів, батьків та учнів. Необхідність в СМС-маркетингу виникає через те, що:
Переваги
Навіщо використовувати освітній СМС-маркетинг?
SMS-маркетинг для майданчиків онлайн-освіти дарує масу переваг. Якщо спочатку вам здається, що обмін текстовими повідомленнями і навчання не можуть бути взаємопов’язаними, то ви помиляєтеся в цьому. Це не просто обмін повідомленнями, а справжня комунікаційна діяльність.
Підтримувати зв’язок з учнями без сучасних каналів передачі стає все важче, але з використанням ефективного СМС-маркетингу набагато полегшується завдання.
Цього складно добитися, коли використовуються тільки електронна пошта та телефонні дзвінки. У електронних листів низький відсоток відкриття, і вони часто губляться в наших поштових скриньках, а телефонні дзвінки часто ігноруються через дзвінки роботів і загальної неприязні до розмов по телефону.
Текстові повідомлення – це елемент, якого бракує для ефективного спілкування, яке одночасно зручно і дуже доступно – у кожного є додаток для текстового повідомлення, і 77% споживачів використовують його частіше, ніж будь-яке інше додаток для обміну повідомленнями на їх телефоні.
Навіщо використовувати канали для обміну SMS для шкіл, а не особистий телефон?
Існує кілька причин, за якими освітні майданчики використовують рішення для обміну текстовими повідомленнями замість свого власного додатка для текстових повідомлень.
1. Доступ до функцій текстових повідомлень.
Програмне забезпечення для текстових повідомлень дозволяє відправляти текстові повідомлення з будь-якого пристрою, робити групові розсилки, налаштовувати автовідповідачі, використовувати ключові слова для автоматизації інформації, створювати повторно використовувані шаблони і планування повідомлення заздалегідь.
2. Відповідальність.
Завдяки оптимальному каналу обміну повідомленнями у вигляді Вайбера все СМС зберігаються на сервері, додаток регулярно створює резервні копії.
3. Поділ особистих контактів.
Точно так же, як в навчальних закладах є адреса електронної пошти та номери телефонів на робочому місці, текстові повідомлення не повинні бути винятком. Для обміну повідомленнями немає необхідності використовувати особистий номер телефону. Користувачі можуть керувати робочими текстами окремо від особистих текстів на своєму мобільному телефоні і комп’ютері.
Тепер, коли ми розглянули, чому програмне забезпечення SMS для шкіл є ідеальним, давайте подивимося, як індустрія освіти може використовувати текстові повідомлення для своїх комунікаційних потреб.
Чому освітнім платформам варто використовувати розсилку масових SMS-повідомлень?
Служби розсилки SMS-повідомлень ідеально підходять для індустрії освіти. Багато навчальні майданчики повинні якомога швидше освоїти цю технологію. Переваги очевидні: економія витрат, економія часу, ефективність і швидкість.
Маючи таку можливість, можна швидко спілкуватися зі своїми студентами в разі надзвичайної ситуації, і ніяке інше засіб зв’язку не може бути краще, ніж негайна відправка текстового повідомлення на всі мобільні телефони учнів. Крім того, освітні платформи можуть відправляти цілий ряд інших типів повідомлень:
Учнів і викладачів також можна розділити на різні групи для обміну повідомленнями. Масовий обмін текстовими повідомленнями також може бути цінним сервісом для оголошення оцінок, для збільшення відвідуваність, організації зборів, розсилання запрошень на вебінари і багато іншого. Обмін текстовими повідомленнями можна використовувати для інформування про багато речей.
Багато з цих речей зазвичай пов’язані зі значними витратами на телефонні дзвінки або розсилку листів на пошту, які не факт, що будуть прочитані. За допомогою нашої служби обміну текстовими повідомленнями ваша освітня майданчик може:
Щоб подивитися, хто з адресатів отримав повідомлення, а хто ні, перейдіть на сторінку “Звіти”.
Для того щоб зробити СМС-розсилку, необхідно авторизуватися на сайті (ввести свій логін і пароль), якщо Ви не зареєстровані – зареєструватися. Після реєстрації на Вашому балансі з’являться 3,6 гривні, щоб Ви могли протестувати сервіс.
Поки з Вами не зв’яжеться наш менеджер, Ваш аккаунт буде працювати в тестовому режимі і деякі смс можуть бути не доставлені, в зв’язку з обмеженням і захистом від спаму. Після дзвінка менеджера Ваш аккаунт отримує статус: користувач. Вам надається універсальне Альфа-Ім’я (підпис відправника, яке бачить абонент) для тестування одиночних повідомлень.
Щоб виконати масову розсилку, потрібно подавати заявку на реєстрацію персонального Альфа-Імені. Також підготуйте заздалегідь список одержувачів. В особистому кабінеті перейдіть в розділ “Створити розсилку”.
Швидкість відправки повідомлень коливається від 5 -100 СМС в секунду.
Для заведення свого імені, Вам необхідно надати наступну інформацію:
– Альфа-ім’я (тільки латиницею)
– Тип форми власності (Юр. Особа – ФОП, ПП)
– ІПН та ОКПО
– Адреса сайту або інше джерело компанії в інтернеті
– Опис послуг компанії
– Мета інформування
* На сайті замовника Альфа Імені повинне бути присутнім юридична назва компанії. Дана інформація може розміщуватися в таких розділах: Про компанію, Контакти, Для Партнерів, Договору.
Додатково, при подачі Альфа Імен з доменом UA (приклад beeway.ua) оператори можуть запитувати підтверджувальні документи (На доменне ім’я і / або Право на торговельну Марку).
Вся подана Вами інформація надається на перевірку мобільним операторам України. У свою чергу, оператори мають право вимагати документальне підтвердження даних, зазначених користувачем.
За погодженням з операторами, процес реєстрації Альфа-імені займатиме від 14 до 30 робочих днів.
Це ім’я відправника, від якого приходить Ваше СМС одержувачу. Наприклад, “BEEWAY.UA”.
Об'єднайте розсилки з Вашими CRM і CMS, скриптами, платіжними сервісами та інтернет-магазинами - побудуйте єдину систему комунікації з клієнтами і партнерами