Ви рітейлер і шукаєте чудові приклади того, як використовувати SMS-маркетинг? SMS – один з найефективніших каналів маркетингу.
Відкриваємість SMS складає 98%, в порівнянні з електронною поштою, у якій показники відкриттів становить 22%, це досить хороший результат. У зв’язку з цим не виникає жодних сумнівів у тому, що SMS – це найкращий канал для брендів і роздрібних продавців. З цими цифрами ясно, що відправлення текстових повідомлень – це відмінний повернення інвестицій.
І ще більш шокуючим є те, що 90% всіх текстових повідомлень читаються протягом 3 хвилин після отримання. Таким чином, SMS і раніше залишається найбільш ефективним способом підтримки зв’язку з клієнтами і доставки вашого маркетингового повідомлення з мінімальними витратами.
SMS дуже ефективний для зв’язку з уже існуючими клієнтами та потенційними клієнтами. Швидше за все, SMS-повідомлення відкриються протягом п’яти хвилин після отримання.
Обмін текстовими повідомленнями показує високий рівень залученості – 97%! Це робить SMS відмінним вибором для різних маркетингових заходів, таких як обмежені за часом акціями і розпродажами. SMS – дуже ефективний спосіб залучити потенційних клієнтів. Більш того, SMS-маркетинг успішно конвертує потенційних клієнтів в продажу.
Використовуйте можливості мобільного зв’язку для підвищення лояльності існуючих клієнтів і залучення і утримання нових. Обмін SMS-повідомленнями ідеально підходить для торгових мереж і дозволяє проводити масові рекламні кампанії найбільш ефективним способом. Надсилайте ексклюзивні пропозиції, запускайте нові продукти або створюйте програми лояльності клієнтів.
SMS-маркетинг і роздрібна торгівля прекрасно працюють разом, тому що SMS допомагають роздрібним торговцям збільшити продажі, підвищити популярність бренду і поліпшити утримання клієнтів.
В даний час все більше і більше споживачів вимагають двостороннього SMS-спілкування з компаніями. Згідно з прогнозами, до 2025 року 50% всіх SMS буде від компаній, які відправляють споживачам маркетингові SMS-повідомлення, рекламні акції, пропозиції, новини або різні типи попереджень.
Основні цілі СМС-розсилок у банківській сфері:
Почнемо з цих трьох простих істин:
Текстовий маркетинг створює чудеса. Власники роздрібних магазинів, які слідують ключовим правилам СМС-маркетингу, успішно просувають свій бізнес. Правильний підхід до смс-маркетингу дозволяє досягти наступного:
Що спільного у цих переваг? Кожна з них збільшує дохід.
Чому обирають SMS?
З усіх інших маркетингових рішень, що саме робить текстові повідомлення ідеальними для роздрібних магазинів?
Ось 3 головні причини, чому варто використовувати SMS і Viber замість інших каналів:
Почати роботу з SMS-маркетингом простіше простого. Ви рітейлер і ще не користуєтеся SMS-маркетингом? Не хвилюйтеся, тільки 13% торгових мереж просувають програму лояльності по SMS, так що у вашого бренду ще є час запустити власну рекламну кампанію з використанням мобільного маркетингу.
Ваше ключове слово має бути простим і легко запам’ятовуватися. Перш за все, воно також повинне бути унікальним для вашого бізнесу.
Це автоматичне текстове повідомлення, яке відправляється новим клієнтам, які підписалися на вас. У цьому повідомленні ви повинні вказати підтвердження підписки.
Забезпечте цінний стимул для вибору саме вас, а не конкурентів. Зробіть свою пропозицію настільки крутою, що у покупців не виникне бажання відмовитися. Потім просувайте свою пропозицію по всіх каналах.
Для цього від вас потрібне колективне мислення. Зберіть співробітників і складіть список того, чого, на вашу думку, хочуть ваші передплатники.
Якщо ваші повідомлення недостатньо цінні мало або взагалі не представляють ніякої цінності, люди відмовляються від них. Це неприємно для вас, оскільки позбавляє сенсу СМС-маркетингу. Чим більше передплатників в вашому списку, тим більше вплив ваших повідомлень на продажу.
Переваги SMS-маркетингу для роздрібних продавців охоплюють всю воронку продажів. СМС-маркетинг – це спосіб привернути потенційних клієнтів, що знаходяться на вищих щаблях воронки, а потім допомогти їм стати клієнтами, заохочуючи повторні покупки і, в кінцевому підсумку, підвищуючи лояльність.
Є два основних способи SMS-маркетингу, які роздрібні продавці використовують.
1. Масові SMS: масові розсилки з мінімальною персоналізацією.
2. Ділові текстові повідомлення для роздрібної торгівлі:
спілкування з клієнтом один на один з допомогою персоналізованого, своєчасного і актуального тексту.
Більшість підприємств роздрібної торгівлі використовують обидва варіанти: один для маркетингу і розсилки масових SMS-повідомлень (часто дуже персоналізованих), а інший – для запитів продажів або обслуговування клієнтів. Ви повинні почати свою подорож по SMS-маркетингу зі своїми клієнтами і потенційними клієнтами так, щоб це було найбільш доцільно для вашого бренду.
Запуск продукту. Хочете підняти шум навколо запуску нового продукту? Відправляйте текстове повідомлення, що пропонує ранній доступ, короткий огляд або спеціальну знижку. Ставтеся до передплатників текстового маркетингу як до VIP-персон, і кількість продажів зросте.
Це один з найбільш поширених способів використання текстового маркетингу в торговельних мережах. Ви можете збільшити продажі і щоденну відвідуваність за допомогою текстового кампанії, яка просуває конкретну пропозицію.
Повідомте своїм клієнтам, коли у вас з’являться нові цікаві продукти.
Ні для кого не секрет, що Чорна п’ятниця – один з найбільших торгових днів у році. Чому б не залучити більше трафіку за допомогою текстової маркетингової кампанії, яка збиває з пантелику ваших клієнтів і запропонувати круті знижки.
Щоб подивитися, хто з адресатів отримав повідомлення, а хто ні, перейдіть на сторінку “Звіти”.
Для того щоб зробити СМС-розсилку, необхідно авторизуватися на сайті (ввести свій логін і пароль), якщо Ви не зареєстровані – зареєструватися. Після реєстрації на Вашому балансі з’являться 3,6 гривні, щоб Ви могли протестувати сервіс.
Поки з Вами не зв’яжеться наш менеджер, Ваш аккаунт буде працювати в тестовому режимі і деякі смс можуть бути не доставлені, в зв’язку з обмеженням і захистом від спаму. Після дзвінка менеджера Ваш аккаунт отримує статус: користувач. Вам надається універсальне Альфа-Ім’я (підпис відправника, яке бачить абонент) для тестування одиночних повідомлень.
Щоб виконати масову розсилку, потрібно подавати заявку на реєстрацію персонального Альфа-Імені. Також підготуйте заздалегідь список одержувачів. В особистому кабінеті перейдіть в розділ “Створити розсилку”.
Швидкість відправки повідомлень коливається від 5 -100 СМС в секунду.
Для заведення свого імені, Вам необхідно надати наступну інформацію:
– Альфа-ім’я (тільки латиницею)
– Тип форми власності (Юр. Особа – ФОП, ПП)
– ІПН та ОКПО
– Адреса сайту або інше джерело компанії в інтернеті
– Опис послуг компанії
– Мета інформування
* На сайті замовника Альфа Імені повинне бути присутнім юридична назва компанії. Дана інформація може розміщуватися в таких розділах: Про компанію, Контакти, Для Партнерів, Договору.
Додатково, при подачі Альфа Імен з доменом UA (приклад beeway.ua) оператори можуть запитувати підтверджувальні документи (На доменне ім’я і / або Право на торговельну Марку).
Вся подана Вами інформація надається на перевірку мобільним операторам України. У свою чергу, оператори мають право вимагати документальне підтвердження даних, зазначених користувачем.
За погодженням з операторами, процес реєстрації Альфа-імені займатиме від 14 до 30 робочих днів.
Це ім’я відправника, від якого приходить Ваше СМС одержувачу. Наприклад, “BEEWAY.UA”.
Об'єднайте розсилки з Вашими CRM і CMS, скриптами, платіжними сервісами та інтернет-магазинами - побудуйте єдину систему комунікації з клієнтами і партнерами