+38 063 233 33 57 +38 092 111 11 11

SMS-маркетинг для диспетчерських служб

У світі зростаючих можливостей все може змінитися в одну мить. Необхідно знайти спосіб охопити відразу великі групи людей, щоб інформувати їх про будь-які зміни або новини. І хоча електронна пошта відмінно справляється з цим, вона не обов’язково гарантує, що ваше повідомлення одразу ж буде переглянуто.

Варто відзначити, що останнім часом багато служб таксі, логістичні компанії, кур’єрські служби та інше, стали все частіше використовувати СМС-повідомлення в своїй роботі. Це відмінний спосіб для інформування всередині компанії, а також для клієнтів, наприклад, про появу вільної машини.

В іншому випадку, диспетчер буде витрачати більшу частину свого часу лише на дозвон до клієнта і персональне його повідомлення. Ми готові допомогти повністю автоматизувати процес розсилки СМС-повідомлень завдяки різних каналів передачі даних. Крім цього, Ви зможете рекламувати свою компанію за допомогою тих же СМС. Вартість такого сервісу досить мала, а клієнти будуть завжди в курсі ваших акцій і знижок.

Чому саме СМС-маркетинг?

Фактично, більшість листів знаходиться в папці вхідних повідомлень до 90 хвилин, перш ніж відправити відповідь. З іншого боку, текстові повідомлення отримують відповідь приблизно через 90 секунд. Крім того, для зв’язку з водіями в диспетчерських службах потрібно відключений від мережі спосіб зв’язку. На щастя, СМС-маркетинг – це той варіант інформування, для якого не потрібно підключення до Інтернету. Неважливо навіть яким телефоном користується одержувач, великий плюс у тому, що текстові повідомлення дійдуть до всіх.

За допомогою текстових повідомлень ви можете отримати повний контроль над спілкуванням в режимі реального часу. Є також деякі функціональні переваги текстового маркетингу, які задовольняють потреби, специфічні для галузі диспетчеризації і логістики:
Загальний доступ до системи. Одна система може дозволити кільком диспетчерам спілкуватися з водіями і співробітниками служби доставки, логістичної служби, кур’єрами та інше з одного і того ж зручного місця.

Сегментація контактів. Керувати змінами і складати графік для всіх робітників легше завдяки можливості сегментувати ваших співробітників на групи.

Текстові оповіщення. Одна система може завчасно відправляти оповіщення, поновлення і повідомлення співробітникам і клієнтам залежно від їх попередньо встановлених переваг зв’язку і каналів передачі даних (СМС або Viber). Це може бути відмінним інструментом для повідомлень про погоду, порад по маршруту і багато чого іншого.

Планування. Плануйте відправку текстових повідомлень в будь-який день або час в майбутньому.

Як працюють служби обміну текстовими повідомленнями?

Якщо ви шукаєте більш докладне керівництво з усім, що вам потрібно знати про SMS-маркетинг, ми пішли далі і написали його для вас. Однак є кілька важливих моментів, які допоможуть вам почати роботу.

1. Ключові слова.

Ключові слова для SMS – це унікальні слова, які ваші клієнти або водії можуть відправити на ваш номер і дозволити отримання текстових повідомлень від вас. Звідси ви можете налаштувати автоматичну відповідь, яка надаватиме додаткову інформацію, що стосується доставки або проекту.

2. Збір даних.

Використовуючи ключові слова і збір даних, ви також можете звертатися за інформацією безпосередньо в текстовому повідомленні. Задайте такі прості питання, як ім’я та прізвище, або створіть налаштування поля, щоб дізнатися, для якої доставки потрібні оновлення. На основі відповідей ви можете створювати сегменти клієнтів, щоб краще адаптувати свої повідомлення.

3. Viber.

Канал передачі повідомлень Viber – це інший спосіб передачі даних. Кількість символів для відправки досягає 950 символів. А також цей інструмент СМС-маркетингу додає можливість відправляти фотографії, GIF, аудіо- або відеоповідомлення, та інші файли. У додатка Вайбер велика кількість користувачів по всій Україні – приблизно 80% власників смартфонів.

4. Автовідповідачі.

Це повідомлення, які відправляються автоматично після того, як хтось погоджується отримувати від вас текстові повідомлення. За допомогою цієї функції ви можете створити серію повідомлень, які будуть розсилатися протягом декількох днів, тижнів або навіть місяців.

5. Шаблони і дублікати.

Економте час, повторно використовуючи заздалегідь створені повідомлення, відповіді на повідомлення, автовідповідачі і повідомлення з підтвердженням ключових слів.

Приклади текстів для диспетчерів і менеджерів з логістики

Оновлення доставки. Надавайте клієнтам та іншим зацікавленим сторонам поновлення щодо доставки в режимі реального часу.

Ви можете надсилати текстові звіти про стан або надати посилання на активний сайт відстеження!

Щоб забезпечити якісне ведення документації, водії можуть відправляти фотографії в текстових повідомленнях після доставки, що може гарантувати якість записів.

Надішліть графік змін або внесіть зміни.

Обмінюйтеся двосторонніми повідомленнями зі своїм персоналом, відправляючи графіки і отримуючи взамін запити на зміни. Більше не потрібно сортувати довгі ланцюжки листів. Переконайтеся, що немає непорозумінь, сегментуйте кожну доставку в чіткі списки.

Поради з навчання.

При розміщеної робочій силі у вас нечасто є можливість мати велику групу працівників в одному приміщенні за межами їх первісного періоду адаптації або навчання. Переконайтеся, що ваші співробітники постійно інформовані про кращі галузеві практики, відправляючи періодичні навчальні або інформаційні оновлення.

Повідомлення про погоду.

Попередження про погодні зміни можуть перешкодити навіть найдосконалішим планам. Будьте в курсі подій, відправляючи погодні оповіщення. Забезпечте безпеку співробітників в дорозі і уникайте незадоволених клієнтів, пояснюючи, чому може статися неконтрольована затримка.

Управління ланцюжками поставок.

Стати активними, відправляючи автоматичні повідомлення своїм клієнтам, інформуючи їх про брак запасів, невиконаних замовленнях або нових цікавлять продуктах.

Нагадування.

Залишайтеся в курсі всіх рахунків, відправляючи клієнтам текстові повідомлення з нагадуваннями про виставлення рахунків і повідомлення про платежі. Більше ніяких прострочених або непогашених рахунків.

Надайте котирування.

Залучайте нових або потенційних клієнтів, даючи їм простий спосіб дізнатися цінову пропозицію по одній або декількох послугах.

Висновок

Переваги SMS-маркетингу для роздрібних продавців охоплюють всю воронку продажів. СМС-маркетинг – це спосіб привернути потенційних клієнтів, що знаходяться на вищих щаблях воронки, а потім допомогти їм стати клієнтами, заохочуючи повторні покупки і, в кінцевому підсумку, підвищуючи лояльність.

Є два основних способи SMS-маркетингу, які роздрібні продавці використовують.

1. Масові SMS: масові розсилки з мінімальною персоналізацією.

2. Масові текстові повідомлення для роздрібної торгівлі: спілкування з клієнтом один на один з допомогою персоналізованого, своєчасного і актуального тексту.

Більшість підприємств роздрібної торгівлі використовують обидва варіанти: один для маркетингу і розсилки масових SMS-повідомлень (часто дуже персоналізованих), а інший – для запитів продажів або обслуговування клієнтів. Ви повинні почати свою подорож по SMS-маркетингу зі своїми клієнтами і потенційними клієнтами так, щоб це було найбільш доцільно для вашого бренду.

Приклади текстових маркетингових кампаній для роздрібних магазинів

Запуск продукту. Хочете підняти шум навколо запуску нового продукту? Відправляйте текстове повідомлення, що пропонує ранній доступ, короткий огляд або спеціальну знижку. Ставтеся до передплатників текстового маркетингу як до VIP-персон, і кількість продажів зросте.

1. Обмежені за часом купони.

Це один з найбільш поширених способів використання текстового маркетингу в торговельних мережах. Ви можете збільшити продажі і щоденну відвідуваність за допомогою текстового кампанії, яка просуває конкретну пропозицію.

2. Сповіщення про поповнення продуктів.

Повідомте своїм клієнтам, коли у вас з’являться нові цікаві продукти.

3. Щорічні знижки.

Ні для кого не секрет, що Чорна п’ятниця – один з найбільших торгових днів у році. Чому б не залучити більше трафіку за допомогою текстової маркетингової кампанії, яка збиває з пантелику ваших клієнтів і запропонувати круті знижки.

Часті запитання та відповіді (FAQ):

Де зберігатиметься інформація про мої розсилки?

Щоб подивитися, хто з адресатів отримав повідомлення, а хто ні, перейдіть на сторінку “Звіти”.

Як здійснити СМС-розсилку?

Для того щоб зробити СМС-розсилку, необхідно авторизуватися на сайті (ввести свій логін і пароль), якщо Ви не зареєстровані – зареєструватися. Після реєстрації на Вашому балансі з’являться 3,6 гривні, щоб Ви могли протестувати сервіс.

Поки з Вами не зв’яжеться наш менеджер, Ваш аккаунт буде працювати в тестовому режимі і деякі смс можуть бути не доставлені, в зв’язку з обмеженням і захистом від спаму. Після дзвінка менеджера Ваш аккаунт отримує статус: користувач. Вам надається універсальне Альфа-Ім’я (підпис відправника, яке бачить абонент) для тестування одиночних повідомлень.

Щоб виконати масову розсилку, потрібно подавати заявку на реєстрацію персонального Альфа-Імені. Також підготуйте заздалегідь список одержувачів. В особистому кабінеті перейдіть в розділ “Створити розсилку”.

Яка швидкість відправки СМС?

Швидкість відправки повідомлень коливається від 5 -100 СМС в секунду.

Як завести персональне Альфа Ім’я?

Для заведення свого імені, Вам необхідно надати наступну інформацію:

– Альфа-ім’я (тільки латиницею)

– Тип форми власності (Юр. Особа – ФОП, ПП)

– ІПН та ОКПО

– Адреса сайту або інше джерело компанії в інтернеті

– Опис послуг компанії

– Мета інформування

* На сайті замовника Альфа Імені повинне бути присутнім юридична назва компанії. Дана інформація може розміщуватися в таких розділах: Про компанію, Контакти, Для Партнерів, Договору.

Додатково, при подачі Альфа Імен з доменом UA (приклад beeway.ua) оператори можуть запитувати підтверджувальні документи (На доменне ім’я і / або Право на торговельну Марку).

Вся подана Вами інформація надається на перевірку мобільним операторам України. У свою чергу, оператори мають право вимагати документальне підтвердження даних, зазначених користувачем.

За погодженням з операторами, процес реєстрації Альфа-імені займатиме від 14 до 30 робочих днів.

Що таке Альфа-ім’я?

Це ім’я відправника, від якого приходить Ваше СМС одержувачу. Наприклад, “BEEWAY.UA”.

Розширте потенціал свого маркетингу!

Об'єднайте розсилки з Вашими CRM і CMS, скриптами, платіжними сервісами та інтернет-магазинами - побудуйте єдину систему комунікації з клієнтами і партнерами