+38 063 233 33 57 +38 092 111 11 11

SMS-маркетинг для E-market

На сьогодні інтернет-магазини — це досить успішний вид торгівлі: можна надати широкий асортимент товарів, відносно недорогі ціни, впровадити послуги з доставки по всій країні і за її межами. Стрімке зростання подібного роду бізнесу призводить до того, що конкуренція поступово зростає, але і в той же час з’являється багато недобросовісних компаній. Як же утриматися на плаву серед конкурентів, при цьому не витрачаючи, а навпаки, заробляючи гроші?

Оскільки популярність електронної торгівлі зростає швидше, ніж будь-коли, завдяки цьому щорічно зростає і обсяг продажів електронної комерції. В цей час електронний маркетинг є улюбленим інструментом маркетологів для передачі повідомлень, і SMS-маркетинг набуває все більшої популярності. На цей час — це відмінний канал передачі даних.

СМС-маркетинг може забезпечити майже ідеальну оцінку залученості в будь-який час і в будь-якому місці. SMS, яке дуже добре поєднується з іншими каналами, наприклад, Viber, допомагає вам спілкуватися з людьми, коли вони готові до цього, і направляти їх по вашій воронці продажів за допомогою безшовного взаємодії.

Що таке SMS-маркетинг?

SMS-маркетинг має на увазі відправку рекламних матеріалів за допомогою текстового повідомлення. Отже, якщо ви відправите текстове повідомлення своєму списку передплатників — це SMS-маркетинг. В першу чергу, SMS-маркетинг — це інструмент, який ви використовуєте для передачі пропозицій та іншої інформації існуючим клієнтам, які дозволили вам відправляти їм текстові повідомлення.

Навіщо SMS як маркетинговий інструмент?

Одна з найбільших маркетингових завдань сьогоднішнього дня — презентувати ваш продукт або послугу цільовій аудиторії. Інформаційне перевантаження призводить до переповнення поштових скриньок, а реклама настільки поширена, що на неї вже практично ніхто не звертає уваги. Тому у SMS є особлива перевага.

SMS може бути корисним маркетинговим інструментом для охоплення будь-якої вікової групи, але він особливо корисний при маркетингу серед мілленіалов та покоління Z.

До того ж люди відкривають СМС швидше, ніж електронні листи. Люди з більшою ймовірністю будуть відкривати текстові повідомлення, і робити це будуть швидше, в порівнянні з електронною поштою. SMS-повідомлення мають середній рівень відкриття 98%, в той час як середній рівень відкриття електронної пошти становить близько 20%.

Вісім причин для інтеграції маркетингу текстових повідомлень

  • Отримує більш високий відсоток залученості, ніж через електронні листи.
  • Збільшує рентабельність інвестицій.
  • Орієнтування на свою аудиторію на мобільних пристроях.
  • Зацікавленість більшої кількості людей.
  • Швидка відправка повідомлень.
  • Інтеграція з іншими видами маркетингу.
  • Зміцнення взаємодії з клієнтами.
  • Надає можливість клієнтам вибирати.

Запускайте маркетингові SMS-повідомлення на основі подій для залучення аудиторії

Транзакційних SMS — це коли текстове повідомлення запускається після дії. Як і у випадку з електронною поштою, ви можете налаштувати текстові повідомлення, що запускаються після дії клієнта; наприклад, для оформлення онлайн-замовлення.

Початок роботи з SMS-маркетингом

Почати роботу з SMS-маркетингом дуже просто. З’ясуйте, з якою метою ви хочете відправляти повідомлення і знайдіть службу обміну SMS-повідомленнями. Потім почніть розсилати повідомлення своїм споживачам. Робіть їх короткими і актуальними, і не заходьте занадто далеко, відправляючи СМС кожен день.
Чим більше ви використовуєте SMS-повідомлення і переглядаєте свої результати, щоб знати, що потрібно змінити в майбутньому, тим потужнішим може стати цей маркетинговий інструмент.

Чому маркетологи обирають SMS-маркетинг?

Маркетологи використовують SMS-маркетинг, тому що рівень залученості високий, споживачі і клієнти говорять, що вони для них краще читати короткий текст. Тому багато хто використовує Viber як канал для поширення корисної інформації.
Іншими словами, в цьому випадку більш активна залученість і менша насиченість, ніж у таких каналів, як email-розсилка або реклама в Facebook. Незважаючи на те, що близько 60% користувачів отримують спам, є спосіб створити базу лояльних клієнтів за допомогою SMS.

Корисні стратегії SMS-маркетингу для онлайн-продажів

Сьогодні SMS-маркетинг дуже успішно використовується бізнесом, причому не тільки звичайними магазинами, але найактивніше саме магазинами онлайн-продажів.

Щоб активно і ефективно залучати клієнтів, сповіщати їх про нові надходження і послуги, повідомляти про виконання замовлень, SMS-розсилки — чудовий інструмент. Є кілька корисних стратегій SMS-маркетингу, які приносять інтернет-магазинам прибуток.

Вам ідеально підходить SMS-розсилка якщо:

  • ваш бізнес передбачає повторну покупку;
  • у вас періодично відбуваються акції;
  • у вас періодично відбуваються акції;
  • у вас з’являються нові товари;
  • вам потрібні крос-сейл;
  • у вас є дані про дні народження клієнтів і їх можна використовувати для привітання.

Як можна використовувати SMS-маркетинг для поліпшення якості обслуговування клієнтів?

Коли справа доходить до SMS-маркетингу для електронної комерції, вам слід підключити найбільш зручний і популярний канал поширення. SMS-маркетинг можна використовувати для наступних цілей:

1. Щоб підтримувати відносини з клієнтами.

Важливо не тільки залучити клієнтів, але і підтримувати з ними відносини, щоб в майбутньому вони до вас приходили знову. SMS-маркетинг в цьому випадку може бути дуже корисним. У sms-розсилці попросіть користувачів сервісу висловити своє ставлення до вашого магазину або послуг за спеціальною шкалою. Або намагайтеся отримати письмовий відгук на сайті. Важливо пам’ятати, що увага по sms приємна для клієнта, а ви зможете отримати від нього масу корисної інформації. Відповідна sms з вдячністю тільки зміцнить ваші стосунки з покупцем.

Щоб влаштовувати несподівані розпродажі.

Несподівані розпродажі досить часто влаштовують в інтернет-магазинах. Однак, навіть незважаючи на розсилку по e-mail, покупці нерідко пропускають таку приємну подію просто через те, що вчасно не перевірили пошту. Тому sms-розсилка є найбільш ефективним інструментом в даному випадку.

Фахівці вважають, що за допомогою sms-маркетингу продажі збільшуються в кілька разів. Використовуючи sms-розсилку, необхідно дотримуватися балансу, щоб не зловживати повідомленнями і кількістю розпродажів. Застосовувати подібний інструмент слід лише для найбільш вигідних і важливих акцій. Така стратегія підійде для тих магазинів, де розпродажі практикують не більше двох разів на рік, сповістити своїх клієнтів про це потрібно максимально ефективно.

3. Щоб повідомляти клієнта про статус замовлення.

Найчастіше покупка товару в онлайн-магазинах оплачується заздалегідь, а доставляється вже після. Якщо процес очікування затягується, клієнт починає нервувати і хвилюватися. Зацікавлений в клієнтах продавець може використовувати sms-повідомлення про статус замовлення, його знаходженні і часу доставки. Наш сервіс є достатньо зручним і надійним, та зарекомендував себе серед багатьох власників магазинів.

Покупці швидко оцінять зручність sms-маркетингу, а продавець завжди буде з прибутком. Важливо пам’ятати, що дані стратегії більш ефективні з існуючими клієнтами.

Переваги масових смс-розсилок в роботі інтернет-магазину

Варто зазначити, що повідомлення без імені, лише з номером телефону без використання імені бренду, а також з досить дивним змістом не покращують імідж компанії та не надають солідності. Та й в цілому всі вигоди використання СМС-маркетингу виправдані тільки у тому разі, якщо рекламна стратегія обдумана і ви обрали правильний СМС-сервіс. Наш сервіс пропонує надійні канали зв’язку, високу швидкість розсилки, реальні звіти (щоб ви не грішили на неспроможність маркетолога або на смс –розсилку як на неробочий інструмент) та грамотну аналітику.

  1. Це дуже економить час (досить швидко можна донести корисну інформацію до споживачів).
  2. Це економе кошти (масові СМС мають вигідні тарифи).
  3. Висока ефективність (досить «близький» контакт з клієнтом в поєднанні з можливостями таргетингу гарантує зацікавленність).
  4. Покращення іміджу вашого бізнесу.

Часті запитання та відповіді (FAQ):

Де зберігатиметься інформація про мої розсилки?

Щоб подивитися, хто з адресатів отримав повідомлення, а хто ні, перейдіть на сторінку “Звіти”.

Як здійснити СМС-розсилку?

Для того щоб зробити СМС-розсилку, необхідно авторизуватися на сайті (ввести свій логін і пароль), якщо Ви не зареєстровані – зареєструватися. Після реєстрації на Вашому балансі з’являться 3,6 гривні, щоб Ви могли протестувати сервіс.

Поки з Вами не зв’яжеться наш менеджер, Ваш аккаунт буде працювати в тестовому режимі і деякі смс можуть бути не доставлені, в зв’язку з обмеженням і захистом від спаму. Після дзвінка менеджера Ваш аккаунт отримує статус: користувач. Вам надається універсальне Альфа-Ім’я (підпис відправника, яке бачить абонент) для тестування одиночних повідомлень.

Щоб виконати масову розсилку, потрібно подавати заявку на реєстрацію персонального Альфа-Імені. Також підготуйте заздалегідь список одержувачів. В особистому кабінеті перейдіть в розділ “Створити розсилку”.

Яка швидкість відправки СМС?

Швидкість відправки повідомлень коливається від 5 -100 СМС в секунду.

Як завести персональне Альфа Ім’я?

Для заведення свого імені, Вам необхідно надати наступну інформацію:

– Альфа-ім’я (тільки латиницею)

– Тип форми власності (Юр. Особа – ФОП, ПП)

– ІПН та ОКПО

– Адреса сайту або інше джерело компанії в інтернеті

– Опис послуг компанії

– Мета інформування

* На сайті замовника Альфа Імені повинне бути присутнім юридична назва компанії. Дана інформація може розміщуватися в таких розділах: Про компанію, Контакти, Для Партнерів, Договору.

Додатково, при подачі Альфа Імен з доменом UA (приклад beeway.ua) оператори можуть запитувати підтверджувальні документи (На доменне ім’я і / або Право на торговельну Марку).

Вся подана Вами інформація надається на перевірку мобільним операторам України. У свою чергу, оператори мають право вимагати документальне підтвердження даних, зазначених користувачем.

За погодженням з операторами, процес реєстрації Альфа-імені займатиме від 14 до 30 робочих днів.

Що таке Альфа-ім’я?

Це ім’я відправника, від якого приходить Ваше СМС одержувачу. Наприклад, “BEEWAY.UA”.

Розширте потенціал свого маркетингу!

Об'єднайте розсилки з Вашими CRM і CMS, скриптами, платіжними сервісами та інтернет-магазинами - побудуйте єдину систему комунікації з клієнтами і партнерами